Σάββατο, 7 Αυγούστου 2010

Ποιός εχει λογο στην αγαπη?

Ολα κυλανε ηρεμα....και ξαφνικα εμφανιζεσαι!.τι θες?Τι ζητας απο μενα?Ουτε και συ ο ιδιος δεν ξερεις και περιμενεις εγω να αντιδρασω οπως ο παλιος μου εαυτος...να τρεξω απο πισω σου...δεν αλλαξαν πολλα ακομα σε αγαπω αλλα βαρεθηκα τον εαυτο μου δεν θα παιξω αλλο το παιχνιδι σου θα ειμαι αλλιως.Εχω αλλαξει.Ακομα νοιαζομαι μεσα μου αλλα δεν θα σου ξαναδειξω τιποτα.
Ο καθενας τη ζωη του,λες και δεν σε συναντησα ποτε,λες και δεν πονεσα ποτε,λες και δεν σ'αγαπησα στιγμη,λες και δεν ησουν κανεις!θα απογερευσω να μου μιλανε για σενα,δεν θα ξαναμαθω νεα σου...θα σε ξεχασω.!!!
Ο χρονος λενε γιατρευει τις πληγες αλλα σιγουρα νεκρωνει και αισθηματα.Ετσι ειναι δεν μπορω να νιωσω τιποτα λες και ειμαι νεκρη νιωθω.Περναω καλα γελαω αλλα τιποτα αληθινα,εχω νεκρωσει τα συναισθηματα μου...να εισαι παντα καλα θελω αλλα μακρια μου...δεν σε θελω στη ζωη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου