Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

5 Σεπτεμβριου 2010

Όπου να ναι θα ξεκινησει η καινουρια σχολικη χρονια!
Δεν ξερω αν ειμαι χαρουμενη η στεναχωρημενη για κατι τετοιο.Ακαμεικτα συναισθηματα θα ελεγαοτι εχω.Η περσινη χρονια ειχε απ'ολα ασχημα και ωραια.Τσακωμους , κλαματα,γεννεθλια,τουρτες,εκδρομες,φασαριες,υπνο στα αρχαια,και πολλα πολλα ακομα τα οποια αν τα αναφερω θα γραψω σελιδες ολοκληρες ακομα...
Πολλα εχουν αλλαξει απο περσι, ενα ομως παραμενει αναλιωτο στον χρονο.Η αγαπη μου για σενα!Δεν ειναι οτι δεν σε εχω ξεχασει αλλωστε αυτο μου ειναι αδυνατον αφου ολο και πιο συχνα τωρα τελευταια εμφανιζεσαι μπροστα μου,στη ζωη μου.Τη μια με γεμιζεις χαρα την αλλη αμφιβαλω και μετα πεφτω απο τα συννεφα που φτιαχνει η φαντασια μου απο την υποτηθεμενη αγαπη σου.Δεν βαριεσαι ομως ετσι ειναι η ζωη...τωρα εισαι με αλλη-τρως καλα ε?? χαχαχα..-αυτο μονο θα ελεγα αλλωστε μου απεδειξε τι κοπελα ακριβως ειναι , αλλα ας μη μιλαω για ανουσιες παρουσιες.Η ουσια ειναι πως θα τα καταφερω να σε βγαλω απο την καρδια μου και το μυαλο μου η ακομα καλυτερα ....θα καταφερω να σε βγαλω ποτε απο την καρδια μου η το μυαλο μου??
Μου εχεις λειψει να ξερεις . Καποια στιγμη θα ξαναβρεθουμε και ελπιζω να ειναι υπο καλε συνθηκες...994

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου