Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν όπως θέλουν αυτά ...Η ζωη ξερει....

Μεχρι τωρα πιστευα πως ησουν το δικο μου αλλο μισο...αλλα πρεπει να βρω το αλλο αλλο μου μισο....Σ'αγαπω σαν εαυτο μου...αλλα μαλλον δεν εισαι το αλλο μου μισο γιατι μισω οτι χωριζει...εισαι το αλλο μου εγω...ισως σε ξαναδω καποτε ελπιζω μονο να εχουν περασει πολλα χρονια και οι πληγες να μην ειναι πια ανοιχτες.Θα κρατησω ενα κομματι σου για μενα ..αρα ποτε δεν θα σε εχει καμια αλλη αφου δεν θα εισαι ποτε ολοκληρωμενος...Ισως να πιστευεις οτι βρηκες αυτο που εψαχνες...ο χρονος θα δειξει...αλλα τελικα η ζωη ξερει...θα προχωρησει ετσι οπως αυτη νομιζει...να σ'αγαπαει να της πεις...να εισαι εσυ τα παντα οπως ησουν για μενα...ολοκληρη ζωη μαζι...[Χ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου