Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Αντιο λοιπον

Εκανα πολλα βηματα.Σταδιακα...Αρχικα με μεγαλο δυσταγμο μιας και η ελπιδα μου ηταν μεγαλη.Αλλα πλεον ξερω οτι εχεις χαθει.Αντιο λοιπον.!Ναι ολα σε θυμιζουν...οσα θυμαμαι οσα ακουω,ιστοριες αγαπης που χαιδευουν τη δικη μας,αλλα καμια δεν ειναι οπως η δικη μας.Και ναι σε σκεφτομαι ...αλλα..Αντιο λοιπον.Θυμος?Ναι με μενα που αν και μου εκανες τοσα δεν μπορεσα να σου κρατησω κακια για τιποτα.!Σε ειδα με αλλη και σχεδον το εχω ξεχασει.Δεν με αγγιζει πλεον γιατι...γιατι...γιατι????Φυγε επιτελους!Χαθηκα απο τον κοσμο.χαθηκα απο τον εαυτο μου.Διαβαζω σαν τρελη? ναι!....αποξενωση?ισως!...Δακρυα?Πολλα...!Εκανα νεα αρχη...γελασα περασα καλα και πιστεψα οτι ειμαι καλα...αλλα χρειαζομουν και αλλο χρονο μονη...Δεν ημουν ετοιμη να δωσω την ψυχη μου.Ετσι ειναι ομως η ψυχη ποναει.Ετσι τα ξεπερασα ολα.Ολα?καταλαβαινεις σε τι σημειο αφησα τον εαυτο μου να πεσει?εχω την καρδια στα χερια μου και γω ψαχνω ακομα να βρω τον εαυτο μου στα σκοταδια της ψυχης μου!Σαν σπασει η αγαπη ξανα δεν κολλαει.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου