Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Ξανά εκεί έξω...

Τρίτη,9 Νοεμβρίου 2010
Κάπου κατά τις 6 με 6:30 το απόγευμα.!
Σε εκείνο το σκοτεινό μαγαζί που τόσο επέμενα να πάω εκείνη τη μέρα!Και πραγματικά σαν κάτι ανώτερο να ήθελε να πάω εκεί.
Μπήκα όλο κέφι , άλλωστε εκείνη τη μέρα είχα τόσο κέφι λες και είχα πάρει τίποτα.
Σε είδα,γύρισες με το που μπήκα,βέβαια δεν ξέρω αν κοίταζες επειδή σου είπε τίποτα ο Στράτος ή επειδή είχες κάτι να δεις.Βούρκωσα,τα πόδια μου έτρεμαν και  ανάσα μου πάγωσε,το στόμα μου στέγνωσε λες και ήμουν στην έρημο χωρίς παρέα,έτσι ένιωθα!Με κοίταζες!Αχ Θεέ μου αυτά τα μάτια είχα να τα δω τόσο καιρό!Μου είχαν λείψει από τη μια άλλα από την άλλη δεν ήθελα να τα δω...Δεν ήθελα να σε δω!Γιατί?Γιατί  δεν θα άφηνα τον εαυτό μου να νιώσει πράγματα και αυτό έκανα  έπνιξα  τα συναισθήματα μου,μόνο λίγες σταγόνες ιδρώτα πρόδιδαν αυτό το...Σ' αγαπώ...πότε δεν έπαψα να το νιώθω αυτό...
Άλλωστε ήσουν αυτός που έδωσα την καρδία μου ολοκληρωτικά και την πήρα πιάσω σιγά σιγά , όμως ένα κομμάτι στο χάρισα είναι πια δικό σου!
Πότε δεν θα σε ξεχάσω όπου και να πάω ό,τι και να κάνω, όποιον και να αγαπήσω μόνο....
Μόνο μερικές στιγμές θα σε ξεχνάω, θα σε αφήνω για λίγο στην άκρη αλλά όχι για πολύ ,ΠΟΤΈ για πολύ...ΠΟΤΈ!Δεν θέλω άλλωστε να ξεχάσω αυτά που ένιωσα μαζί σου,τη χαρά τη λύπη,τη στεναχώρια,τα νεύρα,την τρυφερότητα...όλα! Όλα όσα με έκαναν να καταλάβω ότι είμαι άνθρωπος με συναισθήματα.
Τελικά σκέφτηκα  και κατέληξα ότι εσύ ήσουν ένας άνθρωπος - άγγελος που εμφανίστηκε στη ζωή μου για να μου μάθει να αγαπάω και πως είναι όταν σε αγαπάνε.Σε ευχαριστώ πολύ θερμά! Θα σε θυμάμαι πάντα και ξέρω τι θα μου πεις!  ''Να προσέχεις μικρο μου'' αυτό θα κάνω από δω και πέρα.. θα προσέχω!
(994)240110...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου