Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

29 Δεκεμβριου 2010

Και εμεινα εδω με τοσα ενδεχωμενα να παρατηρω τα αγορια τα επομενα...
Μου φερθηκε με τον ιδιο τροπο μ τοτε...Ο ιδιος ανθρωπος που ηταν τοτε,ο ιδιος που ηθελα να αγκαλιασω και δεν ηθελε,ο ιδιος που δεν ηθελε να με φιλήσει.Αυτος που ζητιανευα την αγαπη του...Αυτος που μετανιωσες το καλοκαιρι.Λυπαμαι!Οσο πιο πολυ μιλας για κατι τοσο πιο ευκολα χανετε η μαγεια του.Επειδη λοιπον εγω δεν θελω να σε χασω ουτε να χασω αυτα τα συναισθηματα για σενα γιαυτο και δεν θα ξαναμιλησω για σενα,σε κανεναν,μονο οταν θα φτανω στα ορια μου και θα εχω κοντα ανθρωπους που με καταλαβαινουν και με ακουν.Και συνεχιζω το ειχα ξαναπει αυτο,δεν θα ξαναμιλουσα για σενα αλλα μαλλον δεν μπορεσα να κρατησω τον λογο μου γιατι εμφανηστηκες ξαφνηκα!Ολα γινονατι για καποιο λογο και  ισως μαθω καποτε το λογο που εγιναν ολα αυτα σημερα.!Οταν ομως δεν εχεις την θεληση δεν γινεται τιποτα!Εγω αυτο ξερω.Μαλλον οπως φανηκε ΔΕΝ ηθελες δεν πειραζει ομως το εχω μαθει πλεον.Και ενταξει οτι νιωθω για σενα παει θα το κρυψω εκει μεσα μου βαθια πλεον και δεν θα υπαρχει πια εκει εξω στην επιφανεια αλλωστε πιο το νοημα πλεον να το λεω?Οι λεξεις χανουν το νοημα τους οταν τις επαναλαμβανουμε συχνα!Και στο ειπα δεν θα παψω ποτε...και θα αλλαξει τιποτα σε αυτο που νιωθω.Και οταν ερθει εκεινη η μερα αν ερθει εκεινη η μερα που θα μου πεις ΝΑΙ! θελω να ειμαστε μαζι ισως ξαναγυρισω σε εκεινον ''τον παραδεισο που με εδιωξε''και να η συνεχεια λοιπον...Η ζωη μου ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ θα το συνηθησω μην ανυσιχεις...Καληνυχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου