Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010

30 Δεκεμβριου 2010

Σε λιγες ωρες θα τελειωσει ο χρονος και λιγο πριν το τελος μετραω τις στιγμες μου,αυτες που χαρηκα,αυτες που λυπηθηκα,αυτες που νευριασα αλλα για αυτα ο=που ανισυχω περισοοτερο ειναι οι στιγμες που εχασα χωρις να το καταλαβω.Η ζωη ειναι απροβλεπτη , ποτε δεν ξερεις τι γινεται τη μια εισαι καλα και χαιρεσαι και την αλλη δεν ξερεις που θα σε βρει.Αν και μονο 16 χρονων πλεον σκεφτομαι πως η ζωη ειναι πολυ μικρη !!! Εγω ευτυχως εχω ζησει αρκετα εως τωρα.Εχω να κρατησω στιγμες απο ολες τις κατηγοριες που ανεφερα και λυπαμαι για τις χαμενες εκεινες στιγμες που δεν θα γυρισουν πισω για να μπορεσω να τις αξιοποιησω.δεν θελω να χασω αλλες στιγμες ο χαμενος χρονος ειναι πιο λυπητερος και απο τον λυπητερο.Και πλεον ξερω ποιοι ανθωποι με νοιαζονται πραγματικα και ειναι διπλα μου.Εμαθα και τι ειναι η αγαπη πως λειτουργει,βασικα πως λειτουργει δεν ειναι η καταλληλη λεξη αυτη η λεξη ειναι πως ολα ειναι απροβλεπτα και τιποτα σιγουρο στην αγαπη,οποιος θεωρησε κατι σιγουρο εχασε τα παντα γυρω απο αυτη και δεν εμαθε και τιποτα!Δεν θελω να μετανιωσω για πραγματα που δεν εκανα,καλυτερα να εχω τυψεις γιαυτα που εκανα παρα να μεινουν τα αποθημενα και να σκεφτομαι τι θα γινοταν αν τελικα ειχα κανει αυτα που ηθελα.Και τωρα αρχιζω και κανω ονειρα , η αισιοδοξια μπηκε μεσα μου απο το πρωτο κιολας φως της ημερας που αντικρισα σημερα!Αλλωστε το χαμογελο αισιοδοξιας ςιναι μεταδοτικο και καποιος πρεπει να κανει την αρχη ας ειμαι εγω λοιπον αυτη αλλωστε αξιζει στην καρδια μου αυτο το πραγμα να ειναι αισιοδοξα χαρουμενη γεματη ελπιδες ονειρα και αγαπη.Αυτη ειναι καρδια ενος τετοιου ανθρωπου που δυστυχως η ευτυχως δεν εχει περασει και λιγα εως τωρα...
  Η ζωη δεν ειναι ευκολη και το τελευταιο καιρο ζητουσα ενα στρηγμα και μαλλον σε λαθον ανθρωπους,οχι μονο στηριγμα δεν μου δωσανε αλλα με κανανε ''ξανα'' να φτασω πατω.Μα δεν πειραζει πρεπει να φτανεις κατω λενε για να μπορεις να σηκωθεις ξανα πανω και να θριαμβευσεις!Παμε προς τα πανω λοιπον!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου