Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

Στιγμές απο το Φεισμπουκ...ρητά...

Τίποτα δεν χάνεται αν λίγο έχει ζήσει...
I'm someone who's not gonna stop looking for love just because i lost it.
Με κοιτάς με τα μάτια που στάζουν βροχή...

kai eipe pote sou mhn koitas ton allon mes sta matia... giati kathreftis ginesai.... kai oloi se span kommatia..
''θα σ'γαπω σαν σταγονες απο τα ματια μου...''
δεν θελω να μου λες να προσεχω ..να εισαι εδω να με προσεχεις EΣΥ.......!!!!
-Είπες πολλά, τόσα πολλά, πώς τα θυμάμαι
ήταν τα λόγια σου βαριά πόσο λυπάμαι
Είπες πολλά κι εγώ σε κοίταζα στα μάτια
αυτά τα μάτια που με τσάκιζαν κομμάτια-
*[ Να σαι καλα εκει ψηλα.!♥]
http://www.youtube.com/watch?v=7jGw3QXsnTY
I'd swear, He's watching me
Guiding me through hard times...*
{{{Κι αν με δεις κι αν σε δω έναν ξένο κοιτώ
και δε θα σε γνωρίζω και δε θα σε κρατώ
η ζωή μου θα κυλάει σαν βροχή σαν νερό
και εγώ δε θα σ΄έχω και θα λέω δεν πονaώ μα βαθιά θα πονώ}}}
Eκανες τις επιλογες σου ...θα σε κραταω κρυμενο καπου εκει μεσα...στην καρδια...η μαλλον σε οτιι εχει απομεινει απο εκεινη...

♥ Είναι πολύ απλό:μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν.♥

http://www.youtube.com/watch?v=yoAPw-eJuYo
[Αν ποτε καταλαβεις τι θελω να σου πω με αυτο το τραγουδι..ελα παρε με αγκαλια μη πεις τιποτα...μονο μια λεξη και πισω στα παλια...]♥ 994

Άλλοι από θύματα γίνονται θύτες και καμιά φορά πληγώνουν χειρότερα απ’ ό,τι έχουν πληγωθεί, άλλοι παραμένουν βουβοί και κρατάνε το δηλητήριο για τον εαυτό τους και άλλοι-λίγοι- βγαίνουν με την πληγή τους στον δρόμο, προσπαθούν να την κάνουν δύναμη και να κερδίσουν την αγάπη που τους λείπει...

http://www.youtube.com/watch?v=3qNXHPt-PvU&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-8-HM
Κι αν μ' αγαπάς
Κι αν με θυμάσαι
Δεν σ' έχω πια
Είσαι μακριά
Όπου και να'σαι
Σ' άλλη τροχιά
Σ' άλλη αγκαλιά

Μη με ονειρευτείς
Μη ρωτάς αν ζω
Να μη μ'αγαπάς
Αν δεν είσαι εδώ
Μη μ' επιθυμείς
Μη ρωτάς αν ζω
Να μη μ' αγαπάς
Αν δεν είσαι εδώ



Φίλοι ειναι τα αδερφια που επιλεγουμε!♥

http://www.youtube.com/watch?v=5CTcalodBQM
[994]♥♥♥
Οι έρωτες δεν πεθαίνουν μα κοιμούνται για να μπορούν κρυφά να κοροιδεύουν τον καιρό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου