Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010

Παμε ...!

Και να που οι μερες περνουν σιγα σιγα...περυσι τετοια εποχη δεν θυμαμαι καν τι εκανα...αλλα θα περασουν οι μερες το ξερω.Δεν θελω να χασω αλλους ανθρωπους απο τη ζωη μου.Εχουν αρχισει να μου λειπουν ηδη καποιοι που μπορει ποτε ισως να μην ημασταν κοντα αλλα τους θαυμαζα.Αραγε γιατι?Αφου ποτε δεν τους γνωρισα βαθια.Πως γινεται αυτο?Να μου λειπουν...
Θα ηθελα να μπορω να ειμαι κουνουπι να μπαινω στις ζωες των ανθρωπως χωρις να με αντιλαμβανονται και τοσο να κρυφακουω τι λενε οχι γιατι ειμαι περιεργη απλα μονο και μονο για την αληθεια.Αυτη παντα απο μικρη αναζητουσα την αληθεια μεσα στις ζωες των ανθωπων μεσα στη δικια μου ζωη.Θυμωνω και απελπιζομαι οταν μου λενε ψεματα γιατι δεν βρισκω τον λογο να γινεται κατι τετοιο..
Αυτα λοιπον ειχα να βγαλω και σημερα απο μεσα μου...Καλη υπολοιπη μερα...Να περνατε καλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου