Σάββατο, 25 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπαμε οσους μας πληγωνουν και πληγωνουμε αυτους που μας αγαπανε...

Οποιος ειπε πρωτος τουτη τη φραση σιγουρα θα ενιωθε οπως νιωθω και γω τωρα.Ενα κενο στη καρδια ενα τιποτα απο συναισθηματα και ρακος σωματικα.Και ολα αυτα μερα Χριστουγεννων.!Λες και επεσε πανω μου μια τεραστια βομβα νιωθω.Δεν περιμενα να μην απαντησει καν σε αυτο το απλο...Σ'αγαπω..αρα?..δεν ξερω τα συμπερασματα ας ειναι τελικα και ας παραμεινουν κρυφα στις ψυχες καποιων ανθρωπων.Νιωθω τοσα πολλα δεν εχω λογια να τα πω και ξαφνηκα και δευτερο χτυπημα κατω απο τη μεση υπουλα αλλα οχι και επιτηδες.Ερχεσαι εσυ και μου λες ολα αυτα που νιωθεις και γω αντιστοιχα νιωθω τα ιδια για καποιον αλλον.Σε νοιαζομαι αυτο δεν αλλαζει και σε αγαπαω σαν ανθρωπο εγω σε εκανα ετσι και να σου πω εισαι πιο ''ομορφος'' σαν ανθρωπος με αυτη τη συμπεριφορά.
Οσο για σενα φιλτατε που σημερα γιορτάζετε κιολας ενα εχω να σας πω...λυπαμαι...τοσο οσο λυπαμαι και τον εαυτο μου.Ειναι ευλογια θεου να σε αγαπανε τοσο πολυ και τοσο αγαθα με τοσο πραγματικα αισθηματα και σεις τι κανετε?το πετατε ετσι οπως το πεταω και γω ειμαστε στην ιδια θεση αλλα και οι δυο θα μετανιωσουμε και τοτε θα ειναι αργα...Καποια πραγματα απλως δεν γυρνανε γιατι δεν βρισκουν λογο να ζουν στη μιζερια στην οποια εσυ ο ιδιος φτιαχνεις αγνοοντας την αγαπη.Και οταν περασουν τα χρονια και οι  δυο θα νιωθουμε μονοι γιατι δεν αρπαξαμε την ευκαιρια που απλοχερα μας εδωσαν καποια ατομα.Μονο που εγω λεω να αλλαξω διαδρομη καταλαβα καπως αργα αλλα οχι αρκετα αργα θελω να πιστευω οτι καποια πραγματα καλο ειναι να μενουν εκει κρυφα θαμενα μεσα μας οταν ο αλλος δεν εχει μαθει να τα εκτιμαει.Δεν θα ακολουθησω τον δρομο σου μεγαλωσα προωρα και αυτο ειχε και ενα θετικο πανω του τωρα πλεον εμαθα και απο σενα και απο τα λαθη σου και δεν θα φηνω τιποτα ετσι πια.Σε λυπαμαι και πιο πολυ ομως λυπαμαι εμενα που ενω ολα μου ελεγαν να μη σε πιστεψω σε πιστεψα για ακομη μια φορα.Και αν εσυ το ονομαζεις μοιρα εγω το ονομαζω επιλογη και μαλιστα δικη σου μονο δικη σου επιλογη.Μονο που τις επιλογες μας αναγκαζομαστε να τις πληρωσουμε.Σου εδωσα οτι ειχα και σου μιλισα καθαρα δεν ηξερες ομως να επιλεγεις.Δεν σου ζητησα να εισαι μαζι μου καθε μερα.Απλα να μου δειχνεις αυτο που ελεγες και τελικα δεν ειπες την τελευταια φορα...εγω θα συνεχισω αλλωστε μικρη ειμαι ακομα[αλλη μια δικαολογια που χρησιμοποιω αυτο το καιρο για να ξεφυγω απο καταστασεις]και τη δυναμη εχω και τη θεληση και τον ελεγχο ...ελπιζω μονο να μην σε ξαναδω...λυπαμαι που το λεω αλλα η πληγη αυτη δεν θα κλεισει ποτε και θα γινεται χειροτερα αν σε βλεπω.Περιμενω πως και πως να περασω καπου αλλου ωστε να μην φοβαμαι να βγω μηπως και σε δω...καληνυχτα λοιπον...και Καλα Χριστουγεννα!!!!

3 σχόλια:

  1. Πόσο αληθινό κείμενο... και γω κάπως έτσι ένιωθα πριν 5-6 μήνες και ακόμη πονάω γιατί τον κουβαλάω μέσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καποια πραγματα σου βγαινουν απο μεσα σου χωρις να το καταλαβεις...Ετσι και γω χτες το βραδυ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΛΑΚΙΕΣ ! ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ! ΤΙΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΙΣ ΧΑΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ !!!! ΙΟ ΣΧΕΣΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΕΙΤΕ ΦΙΛΙΚΕΣ ΕΙΤΕ ΕΡΩΤΙΚΕΣ! ΟΤΑΝ ΜΠΕΝΕΙ ΤΟ ΕΓΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΕΜΕΙΣ" ΕΚΕΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΟΛΑ !!! ΚΑΘΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΛΟΓΟ ΤΟΥ "ΕΓΩ" ΣΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή