Σάββατο, 1 Ιανουαρίου 2011

Καινουρια χρονια ...!!

Ευχες ευχες και ευχες....απο ολους προς ολους!!!!
Να καινουρια χρονια ηρθε...μα δακρυα στα μαγουλα μου κυλισαν λιγα λεπτα πριν τελειωσει ο χρονος.Αναμνησεις απο το χτες πως αρχισε και πως τελειωσε η χρονια τα δυσκολα και τα ευκολα που περασαν.Η μοιρα πως επαιξε μαζι μου και με τους γυρω μου.Και αρχισαμε να μετραμε αναποδα...5...4...3...2...1...ευτυχυσμενο το νεο ετος χαρουμενο το 2011...Και ποσες ευχες ακομα εκει στο γιορτινο τραπεζι.Θυμηθηκα τα λογια καποιου ''ειναι τυχη μεγαλη τυχη να εχεις τοσους ανθρωπους γυρω σου που σε αγαπουν'' και κοιτα τωρα που εχω φτασει να εκτιμαω τα παντα τη καθε στιγμη καθε λεπτο καθε δευτερολεπτο χαμογελαω χωρις να κρυβω κατι απο πισω οχι υπουλα ουτε αναγκαστηκα απλα ΑΛΗΘΙΝΑ!!!!
Μηνυματα ευχες δωρα ολα αυτα εχουν την μια και ανεκτημητη αξια ...Βεβαια οπως και σε καθε γιορτηνη μερα κατι θα υπαρξει να σε νταουνιασει...Χρονια πολλα καλη χρονια ηταν η δικη μου ευχη και η απαντηση?Ανυπαρκτη!..μα οπως θα λεω παντα σε σενα καλε μου ...δεν πειραζει...
Ξερω η ζωη εκεινη η χαζη χαρουμενη ερωτευμενη η οτι να ναι τελος παντως μου εχει μαθει οτι η ζωη ειναι μια ροδα που συνεχως γυριζει δεν μενει ποτε μα ποτε στο ιδιο σημειο.Και εκει θα ξανασυναντηθουμε καλε μου εκει απο που τελειωσαμε θα ξαναρχισουμε...
Αγηνω αυτο το θεμα αλλωστε μια μικρη παρατηρηση ηθελα να κανω και πηδαω στο επομενο τετοια κουραση δεν την περιμενα ακομα ποναει το κεφλι μου αλλα χαλαλι...!!!ημουν με αυτους που ηθελα να ειμαι..και τους εχω βρει πλεον...!!!
Καλη χρονια λοιπον ευχομαι σε ολους υγεια ευτυχια και αγαπη πην ξεχνατε να αγαπατε αυτο φερνει ολα τα υπολοιπα!!!!!:)

2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που ανήκω στην παρέα σου...Ελπίζω να τα λέμε συχνά!Σου εύχομαι να έχεις μια ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά...Μην ξεχνάς λεπτό πως τα καλύτερα έρχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι ερχοναται τα καλυτερα...ελπιζω και γω να τα λεμε συχνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή