Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

Καλημερα...!

Μια καινουρια μερα ξεκινησε ηδη...Το μπλογκ αυτο πλεον εχει χασει καπως την ταυτοτητα του.Δεν μιλαω πια γενικα δεν μιλαω ομως και μονο για σενα.Ξερεις εμαθα να βλεπω μπροστα.Εκει που λιγοι βλεπουν.αν και ακομα αντιμεντωπιζω αρκετα προβληματα οπως ειναι η αναπαραγωγη ονειρου με καποια αλλα προσωπα χωρις να εισαι εσυ.Αλλα τα καταφερνω μια χαρα.Ζω με την ελπιδα οτι σε 10 χρονια ολα θα ειναι διαφορετικα κι ομως ολα θα εχουν παραμεινει ιδια.!Θα γυρισω στο Βολο με γεματη τη καρδια και το μυαλο μου θα καθισω σε κεινο το μπαρακι εκει που παντα ονειρευομουν να καθησω σε μεγαλυτερη ηλικια και θα νοσταλγησω τις στιγμες που εζησα σε τουτη τη πολη.Δεν μου μενουν ακομα πολλα λιγοι ειναι οι μηνες και η ζωη προχωραει τοοοοσο γρηγορα.Ξερω που θα εισαι τι θα κανεις μου ειναι αδυνατο να σταματησω να μαθαινω για σενα.Υπερνικαει το εγω μου ισως γιατι ειμαι και απο τους ανθρωπους που παντα θα ηθελαν να ξερουν τι τους γινεται...αλλα εχω προσεξει.αλλιως ειμαι οταν ξεκιναει η μερα και αλλιως οταν τελειωνει...Και βλεπω μπροστα μου τις στιγμες που ερχονται..μισω το χειμωνα ! Μου θυμιζει εσενα.τον μισω γιατι πλεον δεν εισαι στη ζωη μου,Και ξερεις πλεον αναρωτιεμαι θα γυρισεις ποτε?η ολα θα κυλισουν χωρις εσενα για μια ολοκληρη ζωη και ωσπου να πεθανω θα εχω την ελπιδα?Μελαγχολησα αστο δεν συνεχιζω.Αυριο αρχιζει και παλι το σχολειο εχω διαβασματα που καιρος για συναισθηματα πλεον..καλη σου μερα οπου και να βρισκεσαι!και μην ξεχνας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου