Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Απ' της ψυχής μου το ιερό ως της ζωής μου το μπουρδέλο χτίσε μια γέφυρα να πάω και να 'ρθω

Μαλακιες....!!!!!!Ε δεν μπορω αλλο...
Μια καταιγηδα συναισθηματων ερχεται φευγει και γω ακομα εκει.Περιμενω...αλλα τι περιμενω ουτε και γω η ιδια δεν ξερω.Αλλα η ουσια ειναι μια...η ζωη μου εχει γινει ενα πολυ καλοφημισμενο μπουρδελο.Μπες βγες συνεχεια οι ανθρωποι φευγουνε ερχονται αφηνουν και περνουν και ολα με τοσο γρηγορο ρυθμο η εγω εχω αλλαξει η κοσμος...αν και μαλλον εγω αλλαζω!Μαλλον ηρθε η ωρα να μεγαλωσω επιτελους αρκετα οι χαζες σκεψεις ρεαλιστρια πρεπει να γινω.Λιγοι οι ''καλοι''αν θρωποι γυρω μου πολλοι οι ''κακοι'' και αρκετοι αδιαφοροι...Ελεος οτι ειναι να γινει ας γινει και γω εδω θα ειμαι δεν κουνιεμαι ολα αξιζει να τα ζουμε καλα και καλα αλλωστε σημασια εχουν οι στηγμες !!!
Οσο κι αν αλλαξω ομως ενα σου λεω την καληνυχτα ακομα θα στην λεω...καθε βραδυ κι ας μην απαντας κι ας νομιζεις πως ειμαι αλλιως εγω εκει.!Καλο απογευμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου