Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Χρονια σου πολλα!!!!!

Χρονια πολλα και τα σχετικα ξερεις οτι επιθυμεις να εχεις να εισαι παντα καλα αυτα που λενε ολοι.Μα εγω δεν θελω να σου πω κατι τετοιο εννοειται πως σου τα ευχομαι ολα αυτα ...απλα και καποια αλλα παραπανω θελω να σου πω.πρωτον και κυριοτερον θα ελεγα οτι δεν ενοχω τη ζωη σου για να σου πω χρονια πολλα και γιαυτο στο ευχομαι απο δω με την ελπιδα οτι μπορει καποια μερα να το δεις και να καταλαβεις πως δεν σε ξεχασα.πως γινεται αλλωστε απλα εχω αποφασισει να σε αφησω πισω μη ενοχλοντας σε απο την υπεροχη ζωη σου.
ευχομαι να βρεις καποτε τον ερωτα της ζωης σου και να εισαι ευτυχισμενος ισως τοτε η καρδια σου ξεχασει καποια πραγματα και θελησει να μεινουμε φιλοι.μακαρι να μην ειναι πολυ αργα εως τοτε ισως να ανρωτηθεις για ποιο πραγμα αργα αλλα το αφηνω αυτο να το ξερω εγω καλυτερα.παντα θα θυμαμαι το προσωπακι σου το γλυκο και τα δυο ομορφα ματακια απλα δεν θα σε ξαναδω.το ξερω γιατι πια δεν θα ψαχνω για σενα.
Ευχομαι ολες οι επιλογες που θα κανεις στη ζωη σου να ειναι ολες σωστες η και αν ειναι λαθος να μην σου στιχησουν τουλαχιστον ακριβα.
Σάγαπαω και ευχομαι μεσα απο τα βαθη της ψηχης μου χαρουμενα γενεθλια να εχεις.και να θυμασαι και τα περσινα που τα περασαμε μαζι!!!!:)Χρονια πολλα λοιπον Συμεων μου <3 Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου