Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

Δεν είναι πολύ θα περάσει είμαι σίγουρη...

15 μήνες ακόμα και εκεί θα ειναι ολα τελεια....ειμαι σιγουρη...πως και πως να περασουν αυτοι οι μηνες...θα περασουν.Θα ειμαι για μενα θ προσεχω εμενα σεν θα εχω αδικιες...εχω ακουσει πολλα ξερω μαλλον τι θα γινει αυτος ο ανθρωπος που μου σταθηκε τοσο εδειξε πως πραγματικα ειναι ανθρωπος!!!!με ολο τη σιμασια της λεξης αυτης...ειχε δικιο την οικογενεια δεν την επιλεγουμε...καταλαβαινω ολοι κανουν λαθη αλλα οχι και ετσι σε οποιον και να το πω δεν θα παρει το μερος μου το ξερω γιατι λεει δουλευει για σας φροντιζει ειναι μονη της μονο που δεν βλεπουν τη συμεριφορα στο σπιτι...Ξερω αδικιες και στη δικη της ζωη υπηρχαν αλλα απο αυτο θα επρεπε να ειχε μαθει οχι να μου συμπεριφερεται ετσι...Αλλα θυμαμαι παντα τη φραση δεν πειραζει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου