Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Οκ οκ..

Και ενταξει επειδη εδωσα και μια υποσχεση τελευταια και σκοπευω να την  κρατησω θα σου απαντησω απο εδω που σιγουρα ποτε δεν θα το δεις και ξερεις γιατι? ε οχι δα δεν μαγαπουσες τι λεξεις ειναι αυτες?
.Απλα δεν εισαι σαν κατι αλλους,ξερεις που νοιαζονται ,υποφερουν , αγαπουν και δκρυζουν και δεν τα κανουν μεγαλα απλα γνωριζουν πιο πολλα!
Ε σαν αυτους δεν εισαι!τι να κανουμε καποιος καποτε μου ειχε πει πως ο καθενας εχει τον τροπο του να αγαπαει και να μην προσπαθησω να αλλαξω κανεναν στην αγαπη!Και τον ακουσα γιατι φανταζε στα ματια μου μεγαλος,
οχι σε ηλικια !πιστευα ηξερε περισσοτερα και ναι ηξερε δεν λεω!Και δικιο ειχε! Δεν πρεπει να αλλαζουμε κανεναν! αλλα οπως και καθε κανονας ετσι και αυτος εχει εξαιρεσεις.!Αλλαζεις καποιον οταν δεν ξερει να αγαπαει του δειχνεις τραβαει το δρομο του και μαθαινει σιγα σιγα!
Και στην ερωτηση σου ποιος ηταν ο σκοπος μου και εκανα ολα αυτα? Ε θα σου πω ειμαι ιεροδουλη κρυφη ομως οχι σαν αυτες που ειχες γνωρισει.Εμενα δεν μου φτανει η σαρκα εγω θελω τις ψυχες!αυτο ηθελα ναι να σε κανω να με αγαπησεις και μετα να σε πληγωνω και να σε πληγωνω συνεχεια!
Καλα τι φανταστηκες πως πληγωθκα οντως καποτε και εμαθα να αγαπω? Και εδινα την αγαπη μου σε σενα χωρις μετρο? Καλα τι νομιζες οτι σε επαιρνα τηλεφωνο γιατι οντως μου ελειπες ? και δεν αντεχα να μην μιλαμε?νομιζες οτι σε εβλεπα στον υπνο μου τα βραδια και οταν ξυπνουσα νοσταλγουσα τις στιγμες μας και τα δακρυα το ενα μετα το αλλο επεφταν στο μαξιλαρι?
 Μα καλα τι νομιζες?
Μα πως δεν το ειχα καταλαβει....πιστευες οτι σε αγαπουσα!!!
και να η ειρωνεια κι ομως ψυχη μου κι ας μη το πιστεψες ποτε σε αγαπησα.αγαπησα την καθημερινοτητα σου με μενα.τα γελια και τα ψεματα ολα στο πακετο!
Μα κοιτα οι ανθρωποι δεν ειναι ουτε ξυλα ουτε πετρες και γω δεν ημουν σαν τις αλλες εγω δεν ηθελα τη σαρκα σου εγω ηθελα να σου δωσω τη καρδια μου..
Μα εχουν οι ανθρωποι ορια ξερεις...δινουν δινουν μιλανε και αγαπανε και πονανε και δακρυζουν και ξανα τα ιδια και τα ιδια ...μα οταν η καρδια τους καταλαβει πως εχει να κανει με τοιχο ραγιζει δεν σπαει προσπαθει να ξεφυγει.Και ετσι ημουν και γω καρδια μου προσπαθησα μα ηταν τοσο δυσκολο δεν θυμαμαι τι με κρατουσε κι ας ηταν μολις λιγο καιρο πριν...ξεχασα δεν ξερω τι εγινε μαλλον φταιει που τελικα εσπασε...!για ακομη μια φορα εσπασε!
Και τι θα κανω ? Ε καλα μην ανισυχεις! 
Εμαθα δεν ηταν ευτυχως η πρωτη φορα. θα τα μαζεψω ολα σε κουτι θα τα βαλω θα προσπαθησω να μη το σκεφτομαι μα μια διαφορα θα υπαρχει...δεν θα το ανοιξω το κουτι για να κλαψω γιατι δεν σε εδιωξα εγω ...αυτη τη φορα υπηρχε διαφορα εφυγες εσυ!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου