Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Άιντε θύμα...!

Σκουπισα τα δακρυα μου,μαζεψα τα μανικια απο τη μπιζαμα μου και αρχιζω.Πρεπει να βγαλω αυτα που εχω μεσα μου σε ενα κειμενο βγαλμενο απο κει που πολλοι περασαν αλλα κανεις δεν εμεινε...τη καρδια μου.!
Τον τελευταιο μηνα εγιναν ολα τοσο γρηγορα.Εκανα το ταξιδι που ηθελα,εμαθα πολλα κρυμενα μυστικα,ειδα πως πολλοι πρεπει να σταματησουν να αποκαλουνται ανθρωποι και ενιωσα αυτο που ειχα καιρο να νιωσω.
Εκεινη τη βαθια πληγη που καθε φορα τωρα θα ποναω οταν καποιος θα με σκουνταει καταλαθος.Ειχα μαθει ομως πολλα,τα ειχα ξαναπερασει αυτα και ηξερα πως να διαχειρηστω...ετσι πιστευα!
Και ετσι τον πιστεψα!Ισως η συμπεριφορα του να μην σωστη ελεγα αλλα ενιωθε...χαχχαχαχ ενιωθε?μπαααααααααα!!!!!...
Ας μην τα πολυλογω...εγω φιλε μου τα εκτιμησα καποια πραγματα κι ας με προδοσαν...αλλος θα ναι ο χαμενος.Εγω εκλαψα τωρα εσυ θα ''κλαις'' για παντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου