Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

Μια φορα θυμαμαι μ'αγαπουσες......

Τωρα....αστα να πανε...! :Ρ...
Χμμμμ επεσε διαβασμα τωρα ...και αυτο το καλοκαιρι ισως να ειναι το πιο δυσκολο απ'ολα τα καλοκαιρια...Μα χαλαλι μια φορα δινεις πανελληνιες :Ρ...αντε και του χρονου τετοια περιπου εποχη και λιγο αργοτερα θα ειμαστε χαλαρα.
Τζενη Μπ. Πολιτικός Μηχανικός. Γιαυτο ζω :Ρ..
Και για να μην βγω απο το θεμα του τιτλου..ας πω μονο μια φραση...''πως αλλαζουν βρε παιδι μου τα πραγματα μεσα σε λιγες εβδομαδες''
Αγαπη σου λεει μετα...Βλακιες λεω εγω εχω πιο σοβαρα θεματα να ασχοληθω.
Της τα ελεγε μωρε εγω αλλα εκεινη περσυ επεμενε και μεχρι πριν λιγο καιρο το πιστευε βαθια μεσα της...Μα οταν υπαρχει αυτο το σπανιο που λεγεται αγαπη [αν και προτιμώ να μην ονομαζω τα συναισθηματα μου] θα φαινοταν...!Καλο απογευμα σε ολους !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου